sobota, 1 września 2012

Heloł :)


Witam!
Jestem Bezimienna.
Już od dłuższego czasu miałam ochotę założyć internetowy pamiętnik, lecz nie miałam odwagi. I oto dziś nadszedł ten dzień!
Założyłam tego bloga, ponieważ… Nikt tak naprawdę mnie nie zna. Nikomu nie mówię całej prawdy o sobie. Czasem nawet sama siebie okłamuję… Przykre, ale prawdziwe.
Na tej stronie będę pisać wszystko to coś myślę i czuje. Bez kłamstw, sama prawda. Ten pamiętnik jest bardziej dla mnie niż dla osób, które będą to czytać.
W tej chwili pewnie większość myśli To, po co ona w ogóle pisze w internecie pamiętnik?!. A no piszę to, bo czuję silną potrzebę pokazania światu, jaka jestem w środku. Każdy mnie postrzega, jako taką małą, grubą, brzydką dziewczynkę, która na pewno daleko nie zajdzie w życiu. Żeby nie było, ja nie mam niskiej samooceny. W moich oczach jestem barwną, wesołą trochę mądrą nastolatką, która ma swoje pasje i plany na przyszłość.
Myślę, że na tej stronie będę dość często obgadywać osoby, których nie znacie… No muszę się gdzieś wyżyć xd.
Po prostu… Jeżeli ktoś to przeczytał, i ma zamiar czytać dalej to BARDZO DZIĘKUJĘ! A jeśli nie to trudno… Jakoś przeżyje….
To tyle… Już was nie zanudzam xd jutro kolejna dawka „nudnej gadaniny Bezimiennej”.
To Papa ;*
Darmowy hosting zdjęć

1 komentarz:

  1. Zapowiada cię ciekawie :)
    Zapraszam do mnie : uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń