sobota, 1 września 2012

Już drugi dzień życia bloga...


Dzisiaj kolejny nudny dzień… Wstałam tak jakoś około 8. Masakra, ale trzeba ćwiczyć przed rokiem szkolnym, nie? Później byłam, na kompie… A i zjadłam śniadanie o 14 :) Następnie tata mnie zmusił do koszenia trawy… No i miałam na niego focha… Oj, wkurza mnie mój ojciec. Cały czas się czepia, że mam bałagan w pokoju, albo, że bawię się zapałkami… Mój pokój moja sprawa! Póki da się przejść od łóżka do komputera, jest porządek!
No To jak zkośiłam tą trawe to zjadłam obiad tak jakoś o 18 i później już cały czas siedziałam na necie. Wstawiałam fotki innych ludzi na fb, i ich wkurzałam xd. A gdy to mi się znudziło oglądałam kabarety na yt ^^. Później to było już tylko gorzej… Śpiewałam przed lustrem piosenki „One Direction” i „Justina Biebera”…. Jejku… Gdyby moja przyjaciółka to widziała to by chyba zawału dostała.
A tak ogólnie to cały czas myślę o rozpoczęciu szkoły. To będzie MASAKRA! Teraz idę do 3 gim. Czyli będę musiała wybrać, do jakiej szkoły później pójdę itp. Ale ja nie lubię podejmować poważnych decyzji!! Pożyjemy zobaczymy xd
Dobra… mam nadzieję, że jutro będzie trochę ciekawsza notka…
To dobranoc ;*
ps. dziękuje za komentarze ^^

2 komentarze:

  1. Ja też idę teraz do 3 gim. ;)
    http://skinny-yea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jakich ludzi wkurzałaś :D .
    Ciekawa notka. Czkam na następną .

    OdpowiedzUsuń