niedziela, 2 września 2012

Hej, Haj, Heloł!


A więc… Wiem, wiem… nie zaczyna się zdania od „a więc”, ale ja zacznę… Co mi tam xd
A WIĘC, mój dzień zaczął się dość wcześnie, ponieważ już od godziny 00:01 siedziałam na necie. Pisałam z moim kolegą z klasy, a raczej nie pisałam tylko wymienialiśmy się linkami filmików z żulami. Wiem, ciekawe zajęcie, ale my tak zawsze robimy xd. Później moja ukochana „E” wykorzystywała mnie! Ale bez skojarzeń proszę! Spamowała mi fb żebym jej bloga zrobiła. No w końcu się zgodziłam, mimo iż byłam cholernie śpiąca. W trakcie bawienia się tłem napisała do mnie jeszcze ukochańsza „J” na którą będę skazana przez caaały rok. Pisała mi jakieś pierdoły o tym, że chce być żoną niekrytego krytyka… Boję się moich znajomych. W końcu się wkurzyłam, i poszłam spać! Niestety spałam tylko 5 godzin, bo później moja ukochana mamusia obudziła mnie na śniadanko. Przynajmniej smaczne było xd. Następnie byłam na spacerku! Moje nóżki poniosły mnie aż nad jeziorko gdzie usiadłam na ławeczce i gapiłam się przed siebie. Nudziło mi się trochę, więc włączyłam sobie muzyczkę. Tak mniej więcej w połowie piosenki zaczęłam myśleć o „przyszłości”. No i wiecie… Piosenka Natalie Merchant – My Skin, i ja myśląca o przyszłości… Normalnie myślałam, że wskoczę do tego jeziora i popełnię samobójstwo przez utopienie. Na szczęście powstrzymały mnie „K” i „M” które tak z nikąd się pojawiły. Przynajmniej było trochę śmiechu xd
Gdy wróciłam zjadłam obiadek i siedziałam na necie. Pisałam z pewną dziewczyną na czacie, która naprawdę jest fajna! Muszę przyznać, że internetowe znajomości są super. Mam nawet taką „internetową przyjaciółkę”, którą uwielbiam wkurzać:) Ale wracając do tematu to jestem załamana! Jutro szkoła! A uświadomiłam to sobie dopiero 20minut temu, gdy myłam głowę… Nie wiem jak to przeżyję! I do tego ja muszę wstać o 6:30! Rozumiecie to?! O 6:30! Na samą myśl robi mi się niedobrze…
Dobra… wiem, że macie mnie już dość tak, więc kończę. Papa i pamiętajcie! Zawsze jest szansa wyruchać szympansa! (nie mogłam się powstrzymać ^^)

PS. jeśli chodzi o te literki typu "M".to są pierwsze litery imion różnych osób... wiecie... żeby było tak tajemniczoooooo... xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz